تعویض و برگشت کالا

آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های ما می‌باشد. در این راستا تولیدی مبلمان شایان چوب کوشیده است تمامی سفارشات، در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتریان برسند. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید و دریافت، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی تولیدی مبلمان شایان چوب خدماتی را در چارچوب خدمات تعویض و برگشت کالا در نظر گرفته است که به شرح زیر می‌باشند.

تعویض و برگشت کالا

۱- مغایرت کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده:

در شرایطی که در مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده، اختلاف وجود داشته باشد. یا در صورت مغایرت مشخصات کالای دریافت شده با اطلاعات درج شده در سایت یا با سفارشی که در پروفایل مشتری ثبت شده است، به نکته های زیر دقت بفرمایید:

در چنین مواردی امکان تعویض یا استرداد کالا در صورت مغایرت ظاهری و فیزیکی مانند نوع، طرح، رنگ و جنس پارچه، رنگ و جنس چوب، طرح و مدل سفارش شده که بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است،وجود دارد. بایستی حداکثر طی ۵ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش تولیدی مبلمان شایان چوب اطلاع داده شود. همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

در مورد مغایرت فنی، امکان تعویض یا استرداد کالا وجود دارد. در صورتی که مغایرت حداکثر ۵ ساعت پس از دریافت کالا به واحد خدمات پس از فروش تولیدی مبلمان شایان چوب اعلام شود. همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

جهت هماهنگی از طریق شماره تلفن‌ ۰۹۱۹۸۸۸۰۸۷۶ به خدمات پس از فروش تولیدی مبلمان شایان چوب اطلاع داده شود.

از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش تولیدی مبلمان شایان چوب، کالا را دریافت و درخواست مشتری را تأیید کند. در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۳ روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

توجه: هزینه‌های برگشت کالا در صورت تأیید ایراد فنی و وجود مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت، به عهده تولیدی مبلمان شایان چوب بوده و در صورت عدم تأیید ایراد فنی و مغایرت، بر عهده خود مشتری می‌باشد.

۲- آسیب های فیزیکی ناشی از حمل و نقل

با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت های حمل و نقل معتبر به انتخاب مشتری به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و نقل و تحویل، به عهده شرکت حمل و نقل است. و تولیدی مبلمان شایان چوب هیچ مسئولیتی در قبال بروز این گونه حوادث ندارد.

بنابراین مشتریان باید هنگام دریافت کالا، در حضور راننده و شخص مسئول حمل و تحویل بار، قبل از هر اقدامی از سالم بودن و کامل بودن کالا اطمینان حاصل نمایند.
اگر در هنگام دریافت کالا مشتری متوجه هر گونه نقص و یا آسیب ناشی از حمل و نقل شود. بایستی از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نموده و فوراً مراتب را با گروه تولیدی مبلمان شایان چوب در میان بگذارد تا اقدامات لازم جهت رفع مشکل انجام شود.
کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید توسط راننده مسئول حمل به همراه فاکتور به خدمات پس از فروش تولیدی مبلمان شایان چوب باز گردانده شود.

۳- تعویض و برگشت کالا در صورت انصراف از خرید

در صورت انصراف از خرید، مشتری باید ظرف ۲۴ ساعت پس از پرداخت مبلغ بیعانه و ثبت سفارش، هر چه سریع‌تر انصراف خود را به واحد فروش تولیدی مبلمان شایان چوب اطلاع دهد. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.

اگر مشتری پس از گذشت ۲۴ ساعت از ثبت سفارش و پرداخت بیعانه از خرید خود منصرف شود گروه تولیدی مبلمان شایان چوب می‌تواند ضرر زیان وارده را از مبلغ بیعانه کم کرده و الباقی مبلغ به مشتری بازگردانده می‌شود.

در صورتی که پس از دریافت کالا، مشتری از خرید خود منصرف شود، تولیدی شایان چوب هیچ مسئولیتی را در این زمینه نپذیرفته و پاسخگو نمی باشد.
جهت هماهنگی باید از طریق شماره تلفن‌های ۰۹۱۹۸۸۸۰۸۷۶ به واحد خدمات پس از فروش تولیدی مبلمان شایان چوب اطلاع داده شود.