تولیدی مبلمان شایان چوب

درباره مبلمان شایان چوب

تولیدی مبلمان شایان چوب

مبلمان شایان چوب با مالکیت حقیقی آقای رضا شایان‌پور بیش از ۱۳ سال است، به همراه تیمی متخصص در زمینه تولید انواع مبلمان (مبل راحتی، مبل کلاسیک، مبل سلطنتی یا همان مبل استیل)، صندلی، میز نهارخوری، میز جلو مبلی و عسلی، تخت خواب، بوفه، کمد، آینه کنسول و سایر مصنوعات چوبی فعالیت می‌نماید.

تمایز تولیدات مبلمان‌ شایان چوب

ویژگی بارز تولیدی مبلمان شایان چوب این است که در طول مدت فعالیت خود، با الگوبرداری از سبک و طرح و مدل‌های روز دنیا و اصلاح آنها متناسب با سلیقه خانواده ایرانی و با رعایت تمامی استانداردها و کنترل کیفیت در تولید، با به کارگیری مرغوب‌ترین جنس چوب، با کیفیت‌ترین نوع و جنس پارچه، رنگ‌های با کیفیت صنعتی و با بهره‌مندی از لوازم با کیفیت و استاندارد در رویه‌کوبی مانند فوم سرد درجه یک، اسفنج ۲۰، ۲۵، ۳۰ کیلویی و… موفق به کسب رضایت مطلوب از سوی مشتریان شده است. و همچنین امروزه نیز محصولات خود را با همان کیفیت و استاندارد و حتی بهتر و بهتر، تولید و روانه‌ی بازار می‌کند.

در دهه‌های اخیر با رشد و پیشرفت صنعت مد و دکوراسیون در جهان و در داخل کشور و تمایل شدید خانواده‌های ایرانی به تغییر و به روز نگه داشتن دکوراسیون داخلی محل سکونت خود، صنعت چوب به خصوص صنعت مبلمان نیز متناسب با این تغییر و تحولات، رشد و ترقی چشم‌گیری را شاهد بوده است.

در این راستا در سالهای اخیر بازارهای مبل به صورت سریع و گسترده در همه جای کشور، در برخی مناطق به صورت متراکم و در برخی مناطق به صورت پراکنده پیشرفت عظیمی داشته است. از جمله این بازارها می‌توان بازار مبل تبریز و بازار مبل مرند را نام برد که هر کدام به نوبه‌ی خود بازوی قدرتمندی در صنعت چوب کشور به حساب می‌آیند.

تولیدی مبلمان شایان چوب مفتخر است به عنوان عضو کوچکی از جامعه تولید کنندگان مبل در بازار مبل مرند، در راستای همراهی با تحولات اخیر در صنعت مبلمان، در جهت تأمین نیازهای مشتریان در زمینه دکوراسیون داخلی، گامی اساسی و مهم برداشته است. و امید آن دارد که در سالهای آتی نیز با تکیه بر تجربه سالهای اخیر و با بهره‌گیری به موقع از تغییرات روز دنیا در زمینه تولید مصنوعات چوبی بتواند خواسته‌ها و نیازهای مشتریان خود را به نحو احسن تأمین نماید.

ما بر این باوریم که مشتری حق دارد از تمامی مراحل تولید و میزان کیفیت محصول مورد نیاز خود اطلاعات لازم را کسب نموده و بتواند انتخابی آگاهانه داشته باشد. بنابراین آماده‌ایم جهت تأمین این هدف چه به صورت حضوری و چه به صورت غیر حضوری پاسخگوی تمامی سؤالات مشتریان بوده و دغدغه‌های ذهنی آنها را در جهت تصمیم‌گیری درست برطرف نماییم.

اینترنت و شایان چوب

خوشبختانه این روزها با رشد روز‌افزون مشاغل اینترنتی و مزیت خریدهای اینترنتی، و متأسفانه در سالهای گذشته با به وجود آمدن پاندمی نحس کرونا و برخی محدودیت‌های بهداشتی، بیشتر مردم ترجیح می‌دهند برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ و حفظ سلامتی خود و خانواده‌شان، کالای مورد نیازشان را از طریق اینترنت جستوجو، انتخاب و خرید نمایند.

همچنین از آنجا که در اکثر مناطق کشور امکان دسترسی آسان به محصولات مرغوب و با کیفیت سخت است، بر آن شدیم تا در جهت رفاه حال مشتریان و راهنمایی دقیق آنها و تسهیل در امر انتخاب و خرید مبل و لوازم جانبی آن، با هدف برقراری ارتباطی سریع و آسان و عرضه بی‌واسطه محصولات، از طریق اینترنت بتوانیم برای تمامی هموطنان عزیز در همه جای کشور خدمات خود را به نحو نیکو عرضه نماییم.

ارائه خدماتی ارزنده به مشتری، سرلوحه‌ی اصلی کار ما بوده و هست. بر این اساس، سعی و هدف ما این است، تا رضایت خاطر مشتریان تأمین شده و تجربه‌ای به یاد ماندنی از خرید، در اعماق ذهنشان نقش بندد.

شایان چوب؛ حس خوب زیبایی و آسایش

با تقدیر و تشکر از شما…

رضا شایان پور مدیریت مبلمان شایان چوب
رضا شایان پور مدیریت مبلمان شایان چوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *