مبل راحتی در تبریز

مبل راحتی در تبریز

مبل راحتی در تبریز

یکی از معروف‌ترین بازارها در تولید و عرضه مبل راحتی در کشور عزیزمان، بازار مبل راحتی در تبریز می‌باشد. این بازار در تولید مبل راحتی، در انواع سبک‌ها و طرح‌های مختلف ظرفیت بالایی دارد. به همین علت توجه ویژه کثیری از مخاطبان و مشتریان راحتی پسند را به خود اختصاص داده است. مبل راحتی در بازار تبریز سابقه درخشانی دارد.

در بازار مبل تبریز صدها تولید کننده مبل راحتی وجود دارد. این تولید کنندگان به اقتضای بازار هدف و به تناسب سابقه و سلیقه کاری و مهارت‌شان اقدام به تولید مبل راحتی می‌کنند. البته تولیدات هر کدام سبک و طرح متفاوتی نسبت به هم دارند. همچنین در کنار آن اقدام به تولید انواع مدل مبل کلاسیک و مدل مبل سلطنتی یا همان مدل مبل استیل می‌نمایند. گفتنی است برخی از تولید کنندگان در کنار تولید، به تعمیر مبل راحتی نیز مشغول هستند. چرا که تعمیرات مبل در تبریز همانند تولید  آن اهمیت خاص و ویژه‌ای دارد.

مدل‌ مبل راحتی در تبریز به نسبت کارایی و کاربرد آن در منزل، طرح و سبک متنوعی دارد. این مدل مبل‌ها به دلیل سبک منحصر به فردی که دارند توجه ویژه مخاطبان خاصی را به خود جلب می‌کنند. مبل راحتی در تبریز همانند سایر مناطق کشور اهمیت چشم‌گیری از نظر میزان توجه مشتریان و سبک منحصر به فردشان دارا می‌باشد.

مبل راحتی در تبریز

دقت کنید، قبل از اقدام به تهیه و خرید مبل راحتی در مورد ویژگی‌های مبل خوب در تبریز اطلاعات کافی کسب کنید. از عمده دلایل اهمیت و ویژگی‌های مهم مبل راحتی در تبریز می‌توان به چندین مورد ویژگی خاص اشاره کرد.

ویژگی‌های مدل مب‌های راحتی:

۱_ ظاهر مبل‌های راحتی بیشتر از پارچه تشکیل شده است. از چوب تنها در برخی از قسمت‌های ظاهری استفاده می‌شود. قسمت‌های چوبی بیشتر برای افزایش زیبایی و چشم‌نوازی در ظاهر مبل راحتی کاربرد دارد. به همین جهت از مبل‌های راحتی با نام مبل‌های تمام پارچه نیز یاد می‌شود.

۲_ در ساخت کلاف (بدنه یا اسکلت) مبل‌های راحتی بیشتر از چوب نَرّاد روسی و چوب سفید استفاده می‌شود. البته در بعضی مبل‌های راحتی برای برخی از قسمتها از سایر چوبهای جنگلی مانند چوب راش و… نیز استفاده می‌شود.

۳_ مبل‌های راحتی بر خلاف مبل‌های سلطنتی و مبل‌های کلاسیک پایه‌های کوتاه و دسته‌های کوتاه و پهن دارند.

۴_ مبل‌های راحتی برخلاف مبل‌های کلاسیک و مبل‌های سلطنتی، معمولاً دارای ارتفاعی کوتاه هستند.

۵_ مبل‌های راحتی در مقایسه با مبل کلاسیک و مبل سلطنتی از ابعاد تقریباً کوچکی برخوردار هستند. این مبل‎ها حجم کمتری دارند و فضای کمتری را اشغال می‌کنند. به همین دلیل برای آپارتمان‌ها و فضاهای کوچک مبل‌های راحتی بهترین گزینه برای خرید هستند.

۶_ مبل‌های راحتی دارای نشیمنی خیلی راحت و نرم هستند. در اکثر مبل‌های راحتی به تناسب مدل آنها، از کوسن (بالش)های نرم استفاده می‌شود.  این بالش‌ها موجب افزایش میزان نرمی و راحتی می‌گردد. همچنین موجب افزایش حالت ارتجاعی مبل‌های راحتی می‌شود. تشک کف مبل‌های راحتی در دو نوع، هم به صورت دوبل و هم به صورت کف ثابت می‌باشند.

۷_ از مبل‌های راحتی بیشتر در اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی و حتی در اتاق خواب نیز استفاده می‌شود. همچنین در بیشتر سالن‌‌های انتظار دفاتر، ادارات و مکان‌های عمومی جهت آسایش مهمان‌ها و مراجعین از مبل راحتی استفاده می‌گردد.

۸_ ویژگی اصلی و منحصر به فرد مدل مبل‌های راحتی قیمت مناسب آنها نسبت به سایر مبل‌ها می‌باشد. قیمت، دوام و کیفیت مبل‌های راحتی بستگی به نوع متریال به کار رفته در ساختمان آنها دارد. میزان کیفیت و مقدار چوب، پارچه، رنگ و سایر لوازم به کار رفته در مدل مبل‌های راحتی همانند سایر مدلها تأثیر متقابلی در قیمت آنها دارد.

۹_ همانطور که از نام مدل مبل راحتی پیداست، این مدل مبل‌ها از لحاظ نشیمن از راحتی فوق‌العاده بالایی برخوردارند. این ویژگی، دلیل اصلی توجه مشتریان به مبل‌های راحتی می‌باشد. از مبل‌های راحتی بخصوص از کاناپه آنها بیشتر در اتاق استراحت و خواب، سالن‌های پذیرایی، دفاتر شرکت‌ها، سالن‌های انتظار و … استفاده می‌شوند.

و ده‌ها ویژگی دیگر که مدل مبل راحتی در تبریز را از سایر مدل مبلمان متمایز نموده است.

از کجا مبلا راحتی خوب پیدا کنیم؟

در کلان‌ شهر تبریز از جمله بازارهایی که می‌شود مبل راحتی خوب پیدا نمود می‌توان به بازار مبل مایان، بازار مبل راه‌ آهن، بازار مبل قره‌ آغاج، بازار مبل شهرک شهید مدنی (آخر لاله) و… اشاره کرد. هر کدام از این بازارها نقش برجسته‌ای در تولید و عرضه انواع مبل راحتی تبریز و سایر مصنوعات چوبی ایفا می‌کنند.

مبل راحتی در بازار مبل مرند

همچنین در استان آذربایجان شرقی علاوه بر شهر تبریز، دیگر شهرها نیز در تولید و عرضه انواع مبلمان راحتی نقش بسزایی دارند. مانند بازار مبل مرند که یکی از قدرتمندترین مراکز تولید مبل استان آذربایجان شرقی به شمار می‌رود. مبل راحتی در مرند همانند مبل کلاسیک و مبل سلطنتی از جایگاه ویژه‌ای در بین تولید کنندگان و خریدارن مدل مبل راحتی برخوردار است.

در بازار مبل مرند یش از ۱۵۰۰ تولیدکننده فعال (نجاری، رنگکاری و رویه‌کوبی) در زمینه تولید مبلمان و سایر مصنوعات چوبی وجود دارد. این تولید کنندگان قادر به پاسخ‌گویی و تأمین خواسته‌ی قشر عظیمی از مخاطبان و مشتریان بالقوه و بالفعل می‌باشد. بازار مبل مرند تقریباً در ۳۵ کیلومتری شهر تبریز واقع در منطقه‌ای به نام اردکلو واقع است.

در این میان تولیدی مبلمان شایان چوب نیز به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ تولید کنندگان مبل مرند، افتخار خدمت رسانی به عموم مردم را دارد.  گروه تولیدی مبلمان شایان چوب توانسته است تا حد امکان درصدی از تأمین نیازهای مشتریان را در زمینه مدل مبل راحتی و سایر مدل‌ها بر عهده بگیرد.

شایان چوب؛ حس خوب زیبایی و آسایش

2 دیدگاه برای “مبل راحتی در تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *