مبل سلطنتی در تبریز

مبل سلطنتی در تبریز

مبل سلطنتی در تبریز

در این مقاله قصد داریم یکی از مدل‌های پر طرفدار یعنی مدل مبل سلطنتی را در بازار مبل تبریز معرفی نماییم. مبل سلطنتی در تبریز بیشتر به دلیل برخورداری از ظاهری شیک، با شکوه، جذاب و منحصر به فرد مورد توجه اکثریت مشتریان قرار گرفته است. این مدل به لحاظ داشتن ظاهری سنگین و پر نقش و نگار و جذاب اهمیت ویژه‌ای برای مشتریان دارد. و درصد چشم‌گیری از ظرفیت بازار مبل تبریز را به خود اختصاص داده است. مدل مبل سلطنتی با نام مدل مبل استیل هم شناخته می‌شود. این مدل در صنعت مد و دکوراسیون داخلی به خصوص در بازار مبل تبریز و ایضاً در بازار مبل مرند از اهمیت والایی برخوردار است.

کلان‌ شهر تبریز یکی از قطب‌های اقتصادی در شمال‌غرب کشور به شمار می‌رود. بنابراین در عرصه تولید مبلمان و سایر مصنوعات چوبی درصد چشم‌گیر و عظیمی از تولیدات صنعت چوب و مبلمان کشور را به خود اختصاص داده است. مبل سلطنتی در تبریز از جایگاه ویژه‌ و قابل توجهی در کنار مدل مبل کلاسیک و مدل مبل راحتی برخوردار است. البته علاوه بر تولید مبل، تعمیرات مبل در تبریز نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مبل سلطنتی در تبریز

توجه کنید که قبل از اقدام به خرید مبل، بایستی اطلاعات کافی در مورد ویژگی‌های مبل خوب در تبریز داشته باشید. دلیل اهمیت مدل مبل سلطنتی نیز از برخی ویژگی‌های خاص و معین نشأت می‌گیرد. در زیر به برخی از این ویژگی‌های مهم اشاره می‌کنیم. در ضمن از مبل‌های سلطنتی با عنوان‌ مبل‌های دسته پالانی یا دسته متکّایی هم یاد می‌شود.

ویژگی‌های مدل مبل سلطنتی یا مدل مبل استیل

۱_ کلاف مبل سلطنتی دارای ارتفاعی تقریباً بلند و با عظمت نسبت به مبل راحتی و  مبل کلاسیک می‌باشد.

۲_ مدل مبل‌های سلطنتی دارای کنده‌ کاری (منبت کاری) ویژه و پر کار بر روی چوب می‌باشند. نقش و نگارهای روی چوب این مدل اغلب به صورت متقارن در تاج، گوشواره، قید جلو و پایه‌های جلو می‌باشند. در برخی مبل‌ها نیز منبت‌ها به صورت نامتقارن می‌باشد.

۳_ وزن مدل مبل سلطنتی نسبت به مدل مبل کلاسیک و مدل مبل راحتی سنگین‌تر می‌باشد. آن هم به دلیل استفاده از چوب‌های سفت و مقاوم جنگلی. (در کلاف مبل سلطنتی چوب بیشتری به کار می‌رود.)

۴_ مبل‌های سلطنتی اکثراً دارای تاج بلند و پر نقش و نگار می‌باشد.

۵_ کلاف مدل مبل سلطنتی اغلب از چوبهای مقاوم و جنگلی مانند راش، گردو، توسکا، مَمرَز، ون (زبان گنجشک) و . . . می‌باشد.

۶_ نشیمن کف مبل‌های سلطنتی بیشتر به صورت تشک دوبل می‌باشد. تشک دوبل تشکی است که به راحتی از کف مبل جدا شده و قابل شستن است.

۷_ پارچه مبل‌های سلطنتی بیشتر به صورت گلدار (سه گل، چهار گل، تک گل و یا گل‌های در هم) می‌باشد. البته نوع و رنگ پارچه و رنگ مبل نسبت به سلیقه مشتریان متغیر و متفاوت می‌باشد.

۸_ مبل‌های سلطنتی بیشتر به صورت نه نفره که متشکل از یک عدد کاناپه سه نفره، چهار عدد مبل تک نفره و دو عدد صندلی میزبان می‌باشد.

و ده‌ها ویژگی دیگر که باعث متمایز شدن مدل مبل سلطنتی در بازار مبل تبریز و بازار مبل مرند شده است.

مبل سلطنتی در تبریز

از کجا مبل سلطنتی خوب پیدا کنیم؟

شاید به فکر تغییر دکوراسیون منزلتان با مبل سلطنتی هستید. و یا دغدغه‌ی یافتن مبل سلطنتی متناسب با دکوراسیون منزلتان را دارید. و شاید می‌خواهید بدانید که از کجا می‌توانید مبل استیل مناسبی را پیدا کنید؟ مطمئن باشید که ما دوست داریم دغدغه‏‏‌های ذهنی‌تان را برطرف کنیم. و شما را در مسیر درست خرید مبل سلطنتی راهنمایی کنیم.

اما در پاسخ این سؤال که از کجا می‌توان مبل سلطنتی خوب پیدا کرد؟. باید گفت که امروزه خوشبختانه بازار صنعت چوب بیش از پیش در همه جا گسترش یافته است. با افزایش چشم‌گیر و گسترده فعالان این صنعت، مشتری می‌تواند به راحتی و با صرف کمترین زمان مبل سلطنتی مورد نظر را از بازارهای بزرگ مبلمان پیدا و تهیه نمایند.

یکی از بازارهای بزرگ و قدرتمند در زمینه مبلمان و سایر مصنوعات چوبی، استان آذربایجان شرقی می‌باشد. این استان بیشترین تولیدات چوبی شمال‌غرب کشور را به خود اختصاص داده است. به خصوص بازار مبل در تبریز و بازار مبل در مرند که هر کدام به تنهایی بازوی قدرتمند صنعت مبل به حساب می‌آیند. علی‌الخصوص مدل مبل سلطنتی در تبریز و مدل مبل سلطنتی در مرند در مقایسه با مدل راحتی و کلاسیک توجه قشر عظیم مخاطبان را جلب کرده است.

مبل سلطنتی در تبریز

مبل سلطنتی در مرند

مدل مبل استیل علاوه بر تبریز در سایر شهرهای استان آذربایجان شرقی نیز، تولید و عرضه‌ کنندگان بیشتری را جذب کرده است. مخصوصاً در بازار مبل مرند که نزدیک به ۲۰۰۰ کارگاه تولیدکننده‌ی مبل (نجاری، رنگ‌کاری و رویه‌کوبی) وجود دارد. اکثریت این تولید کنندگان در مرند به تولید و پخش و حتی تعمیر  مبل سلطنتی مشغول هستند.

می‌توان گفت بازار مبل مرند حجم زیادی از بازار هدف مدل مبل استیل تبریز و حتی شمال‌غرب کشور و سایر استانها را پوشش می‌دهد. از دلایل اصلی گستردگی تولید این مبل در مرند، میتوان به استقبال بی‌نظیر مشتریان و خریداران از مدل مبل سلطنتی و علاقه و رغبت اکثر تولیدکنندگان به تولید و فروش این مبل اشاره نمود. بازار مبل مرند تقریباً در ۳۵ کیلومتری تبریز قرار دارد. بنابراین مشتریان می‌توانند به راحتی مبل سلطنتی دلخواه خود را از این بازار انتخاب و خرید نمایند.

تولیدی مبلمان شایان چوب نیز به عنوان یکی از تولید کنندگان، در بازار مبل مرند مستقر می‌باشد. مبلمان شایان چوب آماده ارائه انواع خدمات در زمینه تولید و پخش انواع مدل‌های مبل سلطنتی، راحتی و کلاسیک می‌باشد. تولیدی مبلمان شایان چوب نگاه و ارزش ویژه‌ای به کیفیت و مرغوبیت در تولید مبلمان دارد. پس مشتریان عزیز به راحتی و با آسودگی خاطر می‌توانند مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین مبل سلطنتی را از طریق ما انتخاب و خرید نمایند.

شایان چوب؛ حس خوب زیبایی و آسایش

2 دیدگاه برای “مبل سلطنتی در تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *