مبل کلاسیک در تبریز

مبل کلاسیک در تبریز

مبل کلاسیک در تبریز

بازار مبل در تبریز به علت بهره‌مندی از ظرفیت بالای تولید در زمینه مبلمان و لوازم جانبی آن و سایر مصنوعات چوبی از محبوبیت چشم‌گیری در شمال غرب کشور برخوردار است. در این بازار می‌توان مدل‌های مختلف و با اهمیت مبلمان را با کیفیت و استانداردهای روز دنیا پیدا نمود. یکی از این مدل‌های مهم و با ارزش، مدل مبل کلاسیک می‌باشد. مبل کلاسیک در تبریز در بین خریدارن، همانند سایر بازارهای مبلمان در مناطق متعدد میهن عزیزمان ایران اهمیت والایی دارد.

مبل کلاسیک در تبریز

مبل کلاسیک تبریز نظیر مبل سلطنتی و مبل راحتی به سبب داشتن ویژگی‌های متنوع و ممتاز مورد توجه اقشار مختلف مردم و همچنین موجب ایجاد بستری بسیار گسترده برای فعالیت تولید کنندگان شده است.

ویژگی‌های برجسته مبل کلاسیک در تبریز

* کلاف مبل کلاسیک از ترکیب مدل‌های مبلمان سلطنتی و راحتی ساخته می‌شود.

* طرح‌ها و نقش و نگارهای روی کلاف مبل کلاسیک از تلفیق هماهنگ آثار هنری سنّتی و نوین می‌باشد.

* ویژگی بارز مدل مبلمان کلاسیک هماهنگی و هارمونی آسان آنها با دکوراسیون‌های مختلف می‌باشد.

* کلاف مبلمان کلاسیک به دلیل داشتن ظرافت خاص در طراحی، عمدتاً از چوب‌های مستحکم، منعطف، نرم، حالت پذیر مانند چوب راش می‌باشد.

* منبت و نقش و نگارهای روی اسکلت مبلمان کلاسیک حس زیبایی و جذابیت خاص این مدل را بیشتر می‌کند.

* رنگ چوب مدل مبلمان کلاسیک به صورت تک‌رنگ و هم به صورت ترکیبی، برگرفته از رنگ‌های متنوع و شیک می‌باشد. مانند طلایی، سفید، استخوانی، فندقی، گردویی، صدفی، نقره‌ای، بژ و…

* رنگ، نوع و جنس پارچه‌ مدل مبلمان کلاسیک نیز هماهنگ با رنگ چوب از پارچه‌های تک رنگ و گلدار انتخاب می‌شود. البته انتخاب رنگ چوب و پارچه متناسب با خواسته و سلیقه مشتریان متفاوت می‌باشد.

* و ده‌ها ویژگی دیگر که موجب متمایز شدن مدل مبل کلاسیک در تبریز از سایر مدل‌ها شده است.

کلاسیک یعنی چه و چرا به این مبل‌ها کلاسیک می‌گویند؟

کلمه کلاسیک صفتی است که ریشه لاتینی دارد. کلاسیک از واژه کلاسیکوس (Classicus) به معنی درجه اول گرفته شده است. تاریخچه این کلمه به پیدایش جنبشی در دنیای هنر و در زمینه آثار هنری و باستانی به نام کلاسیسیسم برمی‌گردد. هدف اصلی این جنبش بازسازی آثار هنری و باستانی و استفاده از آنها، نوآوری، بروزرسانی و تلفیق این آثار با هنر عصر حال بود.

پدید آورندگان و تولید کنندگان مبلمان کلاسیک نیز با الگو برداری از سبک و اصول این جنبش و پیاده سازی آن بر روی چوب، انواع مبلمان کلاسیک را با طرح و سبک‌های مختلف تولید و روانه بازار نمودند.

از این رو مبلمان کلاسیک علی‌رغم اینکه نسبت به مبلمان سلطنتی قدمت بیشتری ندارند. اما به دلیل سازگاری و هماهنگی با سلیقه‌های مختلف و داشتن جلوه‌های منحصر به فرد جایگاه ویژه‌ای در زندگی مردم دارند. و به خصوص توجه قشر عظیمی از طرفداران آثار هنری کلاسیک را به خود جلب کرده است.

کار گروه تولیدی مبلمان شایان چوب نیز در زمینه تولید مبلمان کلاسیک تولید کنندگان بزرگ را سرمشق خود قرار داده است. همسانی با سایر تولیدکنندگان و الگو برداری از سبک‌های متنوّع آنها، در جهت رسیدن به اهداف تعالی و تأمین خواسته‌های مشتریان هدف اصلی ماست. بنابراین سهم قابل توجهی از فعالیت خود را به تولید انواع مبلمان کلاسیک اختصاص داده‌ایم.

شایان چوب؛ حس خوب زیبایی و آسایش

با تقدیر و تشکر ویژه از شما:

رضا شایان‌پور مدیریت مبلمان شایان چوب

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *